Selam kizlar 13 haftalığız iki doktor görüşü aldık bacak arası boş gözüküyor tabii ama kızın üreme organları geç oluşuyor şuan için kız gözüküyor dediler. 😂 Oğlumu çok erken öğrenmiştik o yüzden erkek olsa belli olurdu diye düşünüyorum. Sağlıklı olması tek isteğimiz. Sizden kız isim önerileri istiyorum 🥰