ayse5487 Kızlar 12+2 haftalığım başlarda göğüslerim ağrıyordu büyümüştü biraz da şimdi ne ağrı var ne büyüme neden böyle oldu ki bebişim iyiymiş çarşamba günü gördük ama acaba sütüm mü olmazki böyle kafamda deli sorular 🥹
Bebekgeliyorgeldi Gogus hassasiyeti bigeliyo bi geciyo bazen hassasiyet tamamen geciyo bazen gkgsker buyuyo sertlesiyo bazende yumusuyo goguse cok takilma doktor iyi dediyse hersey yolundadir🙃
ayse5487 Bebekgeliyorgeldi evet çok şükür şimdilik herşey yolunda ama ben çok evhamlanıyorum sanırım :/