iLKanne34 Benim gibi aynı durumu yaşayan varmı bebeğim 32+5 günlük (36+2 ) olarak çıktı suyu fazla boyu 51 cm kilo 2860 gr normal doğum istiyordum ama nasıl olacak bilmiyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı 😓
Nnk87 iLKanne34 benimde bebeğim 1 buçuk hafta önde gidiyor.4 haftaya kadar normalmiş endişe etmeyin. Zorunlu olarak normal doğumdan vazgeçtim kafası geçmez dedi doktorum. Tam 38. Haftada sezeryana alıcak.
iLKanne34 Busssx normal öğünlerim hamur işi biraz fazla seviyorum birde meyve bunları biraz fazla kaçırdım😅
ezgi-esk Kilo ve boy normal tam olarak neresi 3 hafta önde gidiyor anlayamadım ama baş çevresi vs olabilir mi?
iLKanne34 Nnk87 ya benim doktorum biraz fazla moralimi bozuyor 10 gün önde diye baya kızıyordu bir sonraki kontrolde bir baktık 3 haftaya çıkmış🙁
iLKanne34 Yeniyeniden daha önce dış gebelikten sezeryan oldum çok zor geçti yaralarım geç iyileşşiyor son raddeye kadar normal doğum olarak gitmek istiyorum o acıyı yaşadım hayırlısı inşallah
Fatma96 iLKanne34 36 haftalık gittiğimde 3100 gramdı doktor 38 de gelmesi gerek yoksa 4 kiloyu bulur dedi sıkıntı yani hayırlısıyla sağlıcakla gelsinler
iLKanne34 Busssx bende yiyemiyorum ne yazıkki ilk ay bulantılarımda bıraktım hala tiksiniyorum kokularından😓