Karakara1598 Merhaba kızlar uygulamada 5 haftalıkken doktora gittim ,ama hiçbirşey görünmüyor dedi ultrason ile baktı kan tahlili istedi 726 çıktı hcg dış gebelik geçiren varmı belirtileriniz nasıldı
Mervealya1992 Karakara1598 normel ultrasonla adet bazen tutmuyor 2 gune bellı olur 1500 ü gecıyor 2 gune kese olusur
Aslaninannesi_ Kesenin görünmesi için beta değeriniz 1000 i geçmesi lazım geç döllenme olabilir bir kaç gün daha bekleyin
EvremAkar Karakara1598 Merhaba tekrar gittiniz mi acaba doktora haftamız ve betamız sizinle aynı gözüktümü kese
EvremAkar Karakara1598 Bende bekliyorum öyle gitsem göremez diye beklemek de çok stresli inşallah sağlıklı olur bebeklerimz