Doktor çarşamba günü muayenemde sağ yumurtalığımda güzel bir yumurtamın geliştiğini söyledi, yarın çatlamış mı diye bakacak ama ben emin olamadım çünkü ovülasyonum hala pik olmadı gibi. Ve daha önce yaptığım ovülasyon testlerine göre önce 2 gün pik oluyor sonra çatlıyordu. Şimdi pik olmuşsa yarın da pik olcak demek yani pazar günü çatlama olabilir, ama doktor yarın çatlama görmezse acaba çatlatma iğnesi verir mi ? Hiç ilaç almadım yumurta büyütme iğnesi vs gibi. Sadece folikasit başladı. Heyecanlıyım. Normalden erken yumurtluyorum bu ay 😇 normalde 16-17. Gün yumurtlardım bugün 12. Gün daha 🥰
