Kızlar vitamin d3 düşük çıktı doktor 12 hafta bittiği için folik asiti bıraktırdı ve bu omegaya başlattı ama yanında herhangi bir ilaç vermedi takviye olarak , geçen başka bir doktora gitmiştim oda bu ilaç yeterli değil d vitaminin çok düşük tek başına yükseltmez ki diyip farklı bir takviye söyledi ikisininde görselini ekliyorum sizin doktorunuz hangisini verdi aynı durumda olan var mı ? Kafam karıştı kimi dinleyeceğimi bilemedim ikisinden kullansam sorun olur mu ?

