Hamileannem Diamondstallion patik almıştı öğrenir öğrenmez şu anda cinsiyetini öğrendi kherseyini almaya basladm
twinsmom__ Diamondstallion 8.haftada 11parçalı hastane çıkışı almıştı annem o benden daha sabırsızdı Tabi onları görünce minik minik bende başladım ama tamamen yanlış alışveriş😅 Bence cinsiyeti beklenmeli İkiz kız bekliyorm herşeyi unisex😁
gktgmom Diamondstallion eşimle beraber tulum set almıştık battaniyesi falanda içinde cinsiyeti belli olduğu zaman şimdi 37+4 olduk her şeyimiz hazır doğumu bekliyoruz 🥲
Betusmsr 17 hadtadayiz daha hiç alışveriş yapmadım geç kalacak yetismeyecek diye istemsiz strees yapıyorum 😂 Kaçıncı hactlasrda basladinzi tüm alisverise
MMehtapceylan Betusmsr biz cinsiyetini çok geç öğrendik 28haftalıktı öğrendiğimiz de hemen o hafta bütün kıyafetlerini aldik internetten sipariş edeceklerimizi ettik😅Şuan 31+6dayız beşiği annmler aldı dün kurduk🤭bi bebek arabası kaldı okadar
_Mother_ Diamondstallion kızımda cinsiyeti öğrenmeden önce bile ufak tefek şeyler almıştım heyecanım farklıydı el örgüsü uyku arkadaşı yapmıştım 30 haftalık olduğunda herşey hazırdı ama şuan 15 haftalığım daha birşey almadım cinsiyeti bilmiyorum belki ondandır belli olsa e bebeğe koşacağım gibi 😅😂 beşik bebek arabası hepsi var zaten kızımdan kalan yeni ve temizler sadece şu elektrikli ana kucağından almak istiyorum
ZO_Zeynep9098 Diamondstallion ilk eşimin doğum gününde süpriz için zıbın ve ayakkabı almıştım çok erkendi ama aldıgım zaman sonra heves edip kendi emeğimle battaniye yapmak istedim çok sevdim ama 24+4oldık daha alişveriş yapmadım onun dişinda 3 4tane takım tulum var 😇
Baby-ES Diamondstallion Ben değil de, kız kardeşim almıştı hamilelik haberini öğrenir öğrenmez hediye olarak mama seti almıştı 😂
merveslife Diamondstallion İlk öğrendiğimiz ayda bir adet 5 li takım almıştım öyle hevesle mağaza gezerken. Sonraki hafta ikiz olduğunu öğrendim bir takım daha aldım :) 30. Haftadayız ihtiyaç olan herşeyi geçtiğimiz 2 hafta içinde indirimleri takip ederek internetten aldım çünkü gezip alacak durumda hiç değilim. Şimdi bir tek dolabımız ve beşiğimiz gelecek ona eşyaları yerleştirip bekleyeceğiz inşallah. 🙏
Diamondstallion Ben de üç yıl önce bir tane set almıştım battaniyesi patikleri eldiveni vardı… İnşallah 8 ay sonra giydirmek nasip olur. Birbirimize dua edelim 🙏🏻🤍🌸
Momellaa Diamondstallion ilk gebeliğimde kız çok istiyordum ama erkek hissediyordum daha 6-7 haftalıkken mavi cam biberon almıştım yanılmadım oğlum oldu şimdi yine hamileyim ve kız hissediyorum kalpli tulum aldım bakalım umarım bundada yanılmam birazda totem aslında benimki 😅🙂↕️
yavrucakannesi Elektrikli ana kucağı aldık 😂😂 cinsiyetten sonra da beşik ve hazır onu almışken birkaç kıyafet 😂
kkff Seymalar Diamondstallion ben dün test yaptım çift çizgiyi gördüm ama hala inanamıyorum ya yarın doktora gideceğim sonra başlarım almaya 😁
Burakmerve Ben geç kaldım sanırım hanımlar yorumları okuyunca 27 haftalığız daha bir çorap bile almadım 😊
Smileylaylom Ben eşime söylerken bi zıbın almıştım o var 😂halası iki tane battaniye almış cinsiyet öğrendiğimizde hediye etti işte bizde ayrıntılıdan sonra başlayacağız inşallah 🙏🏽 bi de indirimden atlas diye bi kitap vardı onu aldım 😁🤭
beybim0 Hamile olduğumu bilmiyordum 3 lü çorap gördüm mağazada erkek bebek çorabı ilk gördüğüm oydu onu aldım :) aradan çok sürmedi hamile olduğumu öğrendim ve sarı renkli bi tulum aldım bu kış giydirmek nasip olur Bebeğim de erkek