İlk gebeliğimde 5 ayda 5 kilo vermiştim. 6. ayın başlarında geçmişti. Sonra da karnım büyüyünce mide yanmalarım başlamıştı çok zor geçmişti 🤦♀️
İkinci gebeliğim de aynı maalesef. Prilam işe yaramıyor, su içemiyorum. Kussam da yemek yiyorum sonra kusmaktan yorgun düşüyorum 😢 Yemekle beraber sıvı tüketmiyorum midem bulanmasın diye, ama aralıklarla su içmek bile eziyet 2 kilo verdim 13+0