Kızlar kimyasal geçirdim geçen ay 12 sinde olmam gerekiyordu Hamile olduğumu öğrendim ama betam düşüktü 19 ünde bir gün kanamam oldu adetti. Ama adetimde bir gün olmuştu ondan önceki ay sonra işte yükseldi düştü betam sonra bir hafta sonra lekelenme şeklinde kanama oldu sildikçe geldi 3 gün sonra betam düştü gebelik sonlandı hiç birşeye gerek kalmadı. . Geçen ay adet günüm 12 siydi 19 unda kanamam olmuş. Bugün ayın 23 ü hala adet olmadım korunmadık ta hamile olabilir miyim acaba