Daha önce açlık kan şekerim iyi çıktığı için sağlık ocağı 50 mg içecek içirdi 1.saatin sonunda tokluk baktı 159 çıktı. Yüksek dediler doktorum da dahiliye bölümüne yönlendirdi kadin doğum doktorum hiçbir şey söylemedi 😢 randevuya da daha var sizce çok mu yüksek