Zeyneb22 beni devlet hastanesi doktoru çok korkuttu hala içimde bir korkuyla doğumu bekliyorum.
Tek başına bile olsa down olabileceğini söyledi asla inanmadim ama evlat ya korkuyor insan.
2 hafta sonra gittim yine vardı
2 hafta sonra gittim geçmişti
Sonra doktora sordum hocam kanamam olduktan sonra denk geliyor bu ultrasonlar dediğimde kanamadan da olabilir tabi demişti
İşte orda dedm ki tamam benm çocuğum sağlıklı bunlar sırf amniyosentez yapmak için yapiyolar.
Cocuk kardiyoloji doktoruna da gittim bu arada çocuğun kalbi pırıl pırıl maşallah hiçbir sorun yok.
Down olsa kalpte de sorun olur dediler çünkü.
Siz de benm gibi stres yapmayın ama tedbirli de olun
Geçmiş olsun..