Bigsecret3 Kızlar 10 Ağustos da adet oldum 14 Ağustos bitti adet sonrası bir gün arayla birliktelik oldu şuan test için çok erken dimi daha var yani yapsam da çıkmaz dimi 🥹
Deletedmom_115 Bigsecret3 çok erken canım yapıp kendini olumsuzluğa itme bekle en erken 3 hafta biterken çıkar testte o da çok silik çıkar birazcık sabret
Bigsecret3 Deletedmom_115 çok sağol cnm ya eczacı bir test vermişti dün burada paylaştım herkes çok yanıltıyor gebelik yoksa bile çizgi oluyor dedi bende ucuz diye deneyeyim dedim negatif çıktı 🥹
Diamondstallion Bigsecret3 5 eylülde falan erken gebelik testi yap balım benim 3 gün önce çıkmıştı. Prodoctor çok hassas onu kullan istersen
Bigsecret3 Diamondstallion çok korkuyorum 1 kaybım var bir çocuğum var ya çıkmaz ise diye ama vardır bir hayır diyorum 🥰 inşallah çıkar dua eder misiniz baňa da🥹
Bigsecret3 Deletedmom_115 canım ben kürtaj oldum patoloji bölümünden sonucumu bekledim sonucum temiz gelince bir adet sonrası hamilelik düşünüyordum adetimi de oldum adet sonrası korunmalı bir ilişki yaşadım ama prezervatif delikmiş biz fark edemedik ondan sonra korunmayı bıraktık koruması ilişki yaşadık şu zamana kadar en az bir gün arayla deniyoruz
Diamondstallion Bigsecret3 İnşallah rabbim gönlüne göre versin, yüzünü güldürsün kuzum 🙏🏻 Bu dünyada her şey insanlar için. Sabredelim, şükredelim Allah önümüze güzellikler çıkaracaktır 🤍
Deletedmom_115 Bigsecret3 aynen gün aşırı dene benimde ilki kalbi durdu kürtaj oldun 3 ay korundum sonra adet biriminde gün aşırı denedik o ay tuttu kızım şuan 3 yalına geliyor darısı sana bu arada ilişki sonrası direk kalkma sırt üstü yat bi 5 dakika ve hemen sakın tuvalete çıkma
Bigsecret3 Diamondstallion amin Allah razı olsun canım evet hepimiz imtihan dünyasındayız belki de bu benim için bir imtihandı yine de elhamdülillah diyorum Allah hayırlı evlat versin inşallah Bu aydan ümitliyim ilk deneme ayımız ama duyduğuma göre kürtaj olan bir kadının normal bir kadına göre Rahmi daha temiz olduğu için bebek tutma oranı daha yüksekmiş
Diamondstallion Bigsecret3 Ben de öyle duymuştum balım. Sabrın sonu selamet olacak Allah’ın izniyle sen gönlünü ferah tut. En önemlisi hep pozitif olman sıkıntı yapmaman 🌸🙏🏻 Bizi de haberdar et 😘
Bigsecret3 Deletedmom_115 yok hemen tuvalete çıkmadım canım zaten bir tane çocuğum var Allah’a şükürler olsun bir kardeş düşüncesine girdik ama nasip olmadı ilişki sonrası yatıyorum genelde zaten kalktığım zaman da söylemesi çok ayıp ayaklarımdan hiçbir şey akmıyor tuvalet ihtiyacını da hemen karşılamıyorum