Bendiyebiri_ 1hafta geriden gelmesi normal diye biliyorum kapanmayacak bir hafta değil, son haftalarında daha çok kilo alıyor bebişler gece yatmadan bir bardak süt, gün içerisinde de muz yemeğe özen gösterin. Her bebişin gelişimi farklıdır, kilosuna takılıpta kendinizi üzmeyin sıkıntılı bir durum olsa doktorunuz mutlaka söylerdi🌸