Melegimmmmmm hiç endişelenme canım mutlaka sen de benim gibi internetten bakmışsındır zaten ama ben başımdan geçtiği için bahsedeyim, benim hamileliğim başından beri sorunsuz çok şükür, detaylıya girmiştim doktor herşeye baktı bir noktada takıldı tekrar tekrar inceledi beyaz nokta olduğunu söyledi, bu endişe edecek birşey değilmiş hamileliğin son 3 ayında kendiliğinden yok oluyormuş veya doğumdan sonra 1 ay içinde kayboluyormuş, diyelim ki kaybolmadı bu da yine önemli değilmiş ilerleyen zamanlarda farklı bir belirti daha çıkarsa o beyaz leke bu konuda yol gösterici rol oynuyormuş tek başına hiç bir sorun teşkil etmezmiş, detaylı veya normal ultrason görüntülerinde kadın doğumcular baktığı için onlar yanlış görebilirmiş beni kalp cerrahisine gönderdiler orda bakıldı kalbin kendi yapısı hiçbir sorun yok herşeyi çok normal dendi