Canan0305 canım gebeliğin ilk mı? İlkinde 5 yıl önce iki doz olmuştum. Şimdi doktorum tek dozu yeterli gördü 28. Haftaya kadar olabiliyorsun ve bende 28 de yaptırdım. Şeker yükleme yaptırmak istemedim ama son kontrolde 29+4 de bebeğin suyu üst sınırda ve göbek çevresi iki hafta önde çıkınca doktor açlık tokluk bakalım dedi. 50 mg ile yaptık şeker de çıkmadı şükür. Bebekle ilgili bir durum olmasa yaptırmazdım. İlk iki gebelikte yaptırmadım cunku şeker yüklemeyi.