Selam kızlar 🙋🏼♀️ 3 buçuk yaşında kızım var. Sürpriz bebiş geliyor şimdi de 6 haftalık hamileyim. Henüz çok yeni. İlk gebeliğim aşırı sıkıntılı geçmişti. Asla dinmeyen mide bulantısı aşırı zorlamıştı beni. 2 günde bir hastanede soluğu alıyordum. Aşırı koku hassasiyetim vardı. İnsan,esya,yemek ne varsa tiksindim hepsinden. Aç gezdim resmen bulantidan. Evde pandemi zamanı geçirdiğim bı hamilelik süreciydi. Ama şuan çalışıyorum ve işimi de çok seviyorum. 32 ye kadar inşallah devam etmeyi düşünüyorum. Ama çok endişelerim var tekrar aynı şeyleri yaşarsam diye çok korkuyorum. Suanlik bir bulantı halı söz konusu değil neyseki ama tekrar aynı şeyleri yasamaktan korktuğum için resmen planlı bir gebelik düşünememistim. Umuyorum çok farklı olur. Sizce her hamilelik süreci farklı mıdır?