gizem_15 29+4 deyim devlet hastanesine gidiyorum bugun vardi kontrolum ama doktora sormayi unuttum o da bisey demedi kizlar bu haftadan sonra ne sıklıkla gitmeliyim 2 haftada 1 mi yardimci olurmusunuz tesekkurler simdiden 🙂
Cerenszn gizem_15 hayır 3 haftada bir 34-36dan sonra 2 haftada 1 oluyor ama her doktor yapmıyor ben 39+5 te olmama rağmen 2 haftada 1 yapmıyor
Feniks gizem_15 ay şekilde ayda bir gitmeye devam etmen gerekiyor 33 34 den sonra genelde iki haftaya bir çağırıyorlar
68pembemavi01 gizem_15 30.haftaya kadar 1 ay arayla gittim. Son gidişim de doktor 2 hafta sonra gel dedi.
Eda1254 gizem_15 üç haftada bir diye biliyorum ama yanlış olmasın otuzlu rakamlarda iki hafta diyolar 36 37 de hafta da bir diyolar