Kubosh Enfeksiyon ve kasik bel ağrısı icin acile gittim enfeksiyon var biraz yüksek demir ilacı yazdi tek kullanimlik antibiyotik tarzi bisey yazdi bide progestan yazdi o neden dedim kasık agrilarin icin dedi suphe ettim kullansammi diye bir sıkıntı olur mu acaba ? Hormon ilaci olarak geciyo çünkü bisey olmasin 🥺
Kubosh Baby_B 17+3 hormon ilacı yazinca bi korkmadim dgl acilden girdigim icin doktor dgl ogrenciler bakti bide bende haliyle suphe ettim
Zeynepgmsbs61 Kubosh kasık ağrısı için bana doktorum ocean magnezyum verdi yani vitamin. O progestanı da düşük önleyici aslında iyi birsey rahmi kalınlaştırıyormuş
Seyma0323 Canım 11. ve 16. haftalarında benimde acayip kasık ağrılarım vardı hatta lekelemem olmuştu. Bende uzun süre progestan kullandım, 30. haftalarina kadar. Antibiyotik tek kullanımlık şaşe ve hap kullandım 3 kez falan. Kullanmasan daha zararlı canim