Ben bir kez yaptırdım tutmadı eşim yanımdayken daha garanti olsun diye (şehir dışında çalışıyor) 8 ay sonra doğal yolla kaldım . Ama benim durumum farkını aşılamadan önce de kaldım düşük yaptım iki kere birde kimyasal geçirdim. Mikro çipli spermlerin daha hareketlileri ayıklanıyor o şekilde . % 35-40 tutma ihtimali