lilyum_ saol canımm🥰Rabbim hayırlı haberler versin sanadaa bence biraz daha bekle tam kontrolunde git gıttıgınde duyarsın🥹🥰bende ılk zamanlarımda her hafta hastaneye gıdesım vardı her karnım agrıdıgında feln😃sımdı 21+2 deyım hareketlerını hıssettıgım ıcın tam ay kontrolumde gıdıyorum😃