Kızlar ayın 20 sinde sabaha karşı 5 de acile geldim sancım olduğu için dayanılmıcak bi ağrı değildi ama adet sancısı gibi vuruyordu ve alta baskıyı daha doğrusu açılma hissettim. Geldiğimde 4 cm açılmam vardı ve yatışş verdiler ve tabiki kabul etmedim 😏evde çekip geleyim burda sürünmek istemiyorum dedim eve döndün duş aldım yedirme uzandım öğlen 12 de hastaneye sancım arttığı için ve nişanım geldiği için geldim 7 cm di açılmam sonra serum taktılar halbuki suni vermişler inanın farketmedim 😂durduk yere maksi sancı çekmiş oldum 2 buçuk saat sonra kavuştuk kızımla 😍🥰37 hafta 3080 gram 50 cm de geldi Yüsroşum ♥️acının en zirvesinde hepinize dua ettim su gibi doğumlarınız Olsun güzel anneler sağlıkla kavuşun ballarınıza 🥰🥰