Merhaba , 35+4 günlük erkek bebeğe hamileyim , şuan tam 3 kilo olduğunu söyledi doktor ve iri bir bebek dedi , hiçbirşey yemiyorum da hala kusmalarım devam ediyor günde 2 defa çıkartıyorum , geçen ay 2 kilo vermişim toplamda sadece 6 kilo aldım , ama bebişim kilo almaya devam ediyor , gebelik şekerim de düşük çıkmıştı bu arada , genetikten olduğunu düşünüyorum eşim yapılı bir insan çünkü ve ikimizde bebekken kilolu doğmuşuz , normal doğumu etkiler mi çünkü ilk doğumum yırtılma felan çok olur diye korkuyorum , yurt dışında yaşıyorum bu arada buralarda Türkiye gibi kolay kolay sezaryen e almıyorlar 🤔