Pemberuya Kızlar şimdi benim nişanda takılan 2 bileziğim var yani kaç gr lar bilmiyorum da olmuyorlar bana bende Ajda ya da kibrit çöpü almak istiyorum yerine ama gram olarak düşüyor mu aynı hesap mı olmuş oluyor acaba
Mery6619 Pemberuya sizin elinizdeki eski bilezik olarak alınır. İstediğiniz ajda bilezikde yeni olandan hesaplanır ister istemez al sat farkı olur.
gozdexx Pemberuya bileziklerde işçilik ücreti alınmıyor ama alış satış fiyatı arasında bir miktar fark oluyor çok bi zararınız olmaz ama aynı gramda almak istiyorsanız yanınızda bir miktar nakit bulundurmanızda fayda var
gizem3435 Pemberuya bilezik değişimi yaparken kaybınız oluyor. Alış satış farkı oluyor gramına göre. hatta bazen işçilik de alıyorlar bilezik modeline göre.
mervemurat16 Pemberuya ölçerler gramı eğer alacağınız bileziğin gramı yüksekse ona göre üstüne fark ödersiniz.Ben bileziklerimi çeyrek gram vererek alıyorum fark çıkarsa para ödüyorum
Deletedmom_116 Pemberuya Ben sattım erken satmisim tam 25 bin zarar ettik birinden şimdi de var Altın ucuyo daha çok olsa keşke çocuğuma birikim olurdu 😂🥹Gram olarak düşmez ama fiyat değişir zarar etmezsiniz Pek bi
Pelinaltnl Pemberuya bende böyle yapıyorum 5 çeyrek ortalama 7 gramlık kibrit çöpü bilezik aldırıyor ben hep böyle alıyorum
staRmama Pemberuya kuzum sendeki bilezik işçilikli ise eğer hem işçilik kırılır hemde eski diye kırarlar fark olur yani.
Kubra6694 Pemberuya mesela diyelim ki toplam elinizde 50 grm bilezik var bunu alış fiyatına göre hesaplarlar. Atıyorum 2500 olsun. Yani sizin bilezikleriniz 125.000 TL eder. Ajdalarin satışı da 2650 olsun bolunce çıkan gram 47 flan eder. Verdiğim değerler tamamen atmasyondur. Sonuç olarak elinizdeki gramı 3-5 düşürmüş oluyorsunuz.
Mii Pemberuya canım burmalarda bile iscilik alınmıyor diyorlar alıyorlar bir miktarda olsa değişim yapma kesinlikle zararın olur
yavrucakannesi Pemberuya aynısını geçen gün ben kendi seyyarcimda yaptirdm fark olmadı. Bileziğim işçilikli değildi alacağım Ajda da işçilikli değildi kafa kafaya geldi hatta Ajda iki gram falan eksik geldi benm bilezige göre aradaki fiyat farkını verdiler.