3438FG Sedag23 Devlette sezeryan oldum ve özelde olan arkadaşımla hiçbir farkı yok. Ayrıca neden bir farkı olsun ki anlayamadım
cakebabe Sedag23 boyut farkı var mı bilmiyorum devlette dikiş atıyorlar genelde ben özelde oldum yapıştırma
myangelson Sedag23 kesi boyutu aynıdır hastaneden hastaneye değişmiyor çevremde herkesin aynı dikiş boyutları. Sadece ozellerde yapıştırma estetik dikiş oluyor devletlerde ipli dikiş oluyor çoğunlukla
Sedag23 3438FG doktordan doktora değişiyormuş kesiyi uzun kesmek özellikle bunu devlet hastanesi yapıyormuş özenmeyip hemen çocuk çıksın diyerek
Aybukeb myangelson benim üçüncü sezedyanjm ikisi yapıştırmaydi yine özelde yapicam ama bu doktorum ben dikiş atıyorum daha sağlıklı dedi şimdi birsey de diyemiyorum hiç ipli olmadım iyileşme süreci enf açısından bir fark var mı biliyor musunuz hiç
Sedag23 Aybukeb aslında yapıştırma diye bir dikiş yokmuş hepsi aynı estetik dikiş oluyormuş sadece kimisi ipi dışarda oluyo o ip alınıyor onun o kadarını bilmiyorum ama hepsi aynı dikiş yani estetik dikil olurmuş
myangelson Aybukeb hiç bilmiyorum ilki özelde yaptım bende ikincisi üniversite hastanesinde devlette olacak yani Allah’ın izniyle orası da iple dikiyormus komşum öyle dedi hiç bilmiyorum nasıl oluyor nasıl gidiyor
Aybukeb Sedag23 dışarıdan böyle bildiğiniz ip arkadaşımla ayni doktora gidiyorduk o şimdi oldu sezeryan bende önce pek iz kalmıyor ama bildiğin ipler vardı dışında dedi doktora oda sorduğunda bu daha iyi demiş doktorumda doçent yani bilemedim