Mujde1991 ben durum hakkında bilgi sahibi değilim. Sadece etkileşimi artsın ve durumu yaşayanlar varsa gönderiyi gorebilsinler diye yazıyorum.
Ayrıca riskli gebelik etiketi niçin kaldırılıyor anlamıyorum. Riskli gebelik seçeneğine tıklayınca sadece serklaj çıkıyor karşıma, herhalde etiketlerle ilgilenen kişi serklaj dışında bir risk bilmiyor. Hayret bir şey ya. Bizimle aynı risk grubunda olan gebeleri göremiyoruz bulamıyoruz riskli gebelik etiketinde 100 gonderiden 98 i serklaj olduğu için!!!!