Merhaba kızlar geçen hastaneye gittim bayadir gidimiyordum normalde hep devlete gidiyordum randevu bulamadim özele gittim doktor baktı dedi ki size bebekle ilgili daha önce birşey dediler mi dedim yok bir sorun yoktu benim kansizligim dışında şey dedi bebeğin bağırsaklari geniş ama suda olabilir tekrar bakalım dedi cuma gel falan dedi sebebini falan söylemedi bugün gidicem baktıktan sonra renkli ultrasona gidicem büyük ihtimalle öyle dedi çok korktum yaşayan bilem varmı beni bilgilendiricek