Ay hayırlı olsun canım benim sağlıklı sıhhatli gelsin ♥️yaptırdığınız merkeze tekrar gidin keselere bakıyorlar
Bebeklerin kalp atışını dinliyorlar bizim öyle olmuş tu
Bizim doktor doğum yaptırmadığı için ben normal hastaneye gitmiştim ama keselerden emin olduk kalp atışlarını duyduk öyle beni gönderdi