anneyim_33 Sma sonucu baktım e nabız dan ama taşıyıcı saptanmadı diyor bi sıkıntı yok yani degil mi bilen varmı doktara aradm ama ulaşamadım daha
Cerenszn anneyim_33 nerede yaptırdınız testi? Devlet hastanesi genetik bölümü mü yoksa sağlık ocağı mı
mommys1 anneyim_33 annenin değilde babanın sma testi daha önemli bana doktor baba pozitf cıkarsa senin sma testine bakarlar demisti
Cerenszn Queen3524 tamam sonucunuz temiz ❤️ genetik bölümünde yapılan testlerde e nabızda farklı sonuç veriyor o yüzden sordum 🙂