Yasemin-01 İlk çocuğum erkek. 11. haftada gitmiştim görmüştü ama haftaya gelin o zaman söyleyeyim demişti. 12. haftada gittiğimizde yüzde 99 erkek dedi. 2. çocuğum kız onu da 12. haftada öğrendim yine kız dedi doktor ama 2 hafta daha bekle o zaman gel emin olalım dedi. Ama bilmişti zaten 12 de