Tgcerkn İlk doğumununuzsa eğer kesinlikle normal doğum düşünün doğurmaya çalışın ısrar edin bu konuda nefes egzersizi falan öğrenin çok avantajini görürsünüz, Ama benim ilki mecburi sezeryandi ve ikinci doğum olacak normal doğum yapabilecegimi söylüyor doktor ama kafam çok karışık riskleri çok fazla eşim asla istemiyor ama normal doğum gibisi yok o yüzden çok kafa yoruyorum bu konuya yoksa sezaryen gözüküyor bana zaten maalesef