Kızlar tsh değerim saglık ocagınsa 3.65 cıkmıs ama normal olarak gozukuyor saglık ocagı doktoru da herhangi bir sey demedi ama internetten baktıgın kadarıyla yuksek gozukuyor bu durumu yasayan var mı yoksa normal bir değer mi bilgisi olan yazabilir mi??