Merhaba hanımlar, ben ayın başında dış gebelik riskiyle kürtaj oldum, kanamam azalarak 10 günde bitmişti sonrada 3 4 gün önce kahve akıntı da bitmişti. 1 gün hiç akıntı olmadi sonrasında epey koyu bir şekilde kanama başladı ama regl kadar yoğun değil ama az da değil, sizce bu kürtaj dan sonraki reglim mıdır yoksa kürtaj sebepli kanamamidir