Cansu-2600 Diamondstallion Çok erken başlamış 😏 soğuk süt icebilirsin ama doktoruna söyle çünkü bı yerden sonra sütte fayda etmiyor yani benim öyle şurup yazdı doktorum rennie duo. Ama süt daha iyi tabi
Tugceaker Diamondstallion canım üşütmüş veya gastrit olmuş olabilirsin doktoruna söyle mutlaka Niğde koruyucu gibi bişi verebilir
Diamondstallion Cansu-2600 resmen midemde bir kaynama hissi var… Peki bu durum belirli bir haftadan sonra geçiyor mu canım
Caglacolak5237 Diamondstallion devam ediyor gün geçtikçe artarak 🥲 bebek büyüyor ve mideye baskı yapıyor çünkü. Ben Beypazarı maden suyu ile hafifletiyorum.
uzman_1annemy Diamondstallion Seni korkutmak istemeyiz ama malesef gün geçtikçe daha çok ilerliyor Bebek büyüdükçe baskı arttikca yanmanın şiddeti de artiyor dr rennie duo yazmıştı o bile bir iki saat etki yapmiyor mesela ben 32. Haftamdayim ve bu geceyi sabahladim 🤷♀️toz karbonat ile cok rahatliyorum ama onuda fazla yapmaya korkuyorum baskada hic birsey tam anlamiyla rahatlatmiyor sabaha kadar havuc salatalik elma süt ile günleri geçiriyorum hamileliklerimin en zor yanı mide yanmalarim 🤦♀️
Cansu-2600 Diamondstallion Üzülerek söylüyorum ki geçmiyor 😏 bebek büyüdükçe migdene dahada baskı yapıp miğde yanmasına daha çok sebep oluyor. Bı dönem geçiyor gibi oluyor ama sonra geri geliyor
Diamondstallion Yarın kontrolüm var bir sorayım o halde belki bana da ilaç verir çünkü yattığımda inanılmaz yanma oluyor. Hem daha da çok erken gibi… biraz korkuttu açıkçası
salgamkafa5 Diamondstallion benimde sizin gibi ilk haftalarda oluyordu sonradan geçti şu an 14. Haftadayım maalesef tekrar başladı😓
Diamondstallion Sağolasınız cevap verdiğiniz için hepsini dikkate alacağım, yarın bir sorayım inşallah sorun yoktur 🙏🏻🤍