kader26_ Günaydın Son adet tarihime göre 5+6 haftalığım. Şimdiye kadar hiç kanamam olmadı. Ama bu sefer iç çamaşırıma 2 damla kahverengi kan gelmiş. Normal mi? Yerleşme kanaması mi? Yerleşme kanaması hangi haftalarda oluyor? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
kader26_ kader26_ pazartesi kontrole gideceğim hem keseyi görmek için hem kalp atışı için inşallah hayırlısıyla duyabiliriz.🙏
Leylaaa_46 kader26_ hamilelikte kanama normal değil . Artarsa devam ederse acile gidin çok yeni düşük tehlikesi varsa durdururlar . Bende yerleseme kanaması kahverengi leke şeklinde oldu 3 4 sürdü kesildi . O zaman hamile olduğumu anlamıştım
Merve-dmr kader26_ canım korkma iki hamileleğimde de yaşadım kahve rengiyse yerleşme kanaması oluyor sıkıntı edilcek birşey değil yat dinlen hiç iş yapma ağır kaldırma 12.haftaya kadar dikkat et kendine bendede oldu doktorum progestan bile vermedi dinlen dedi ertesi güne geçti zaten 18 haftalık oldum şimdi 🥰 ama artarsa rengi kırmızı yada pembe olursa doktora görün o zaman riskli oluyor
kader26_ Leylaaa_46 kaç haftalikken oldu yerleşme kanamanız. Şuan başka bir kanama gelmedi. Ama devam ederse mutlaka gideceğim 🙏
Ulgen kader26_ ben de 6 haftalığım dün aynısı banada oldu kan gibi değil de kahverengi akıntı gibiydi
kader26_ Yasmncm içim rahat etmedi doktora gittim bizim için en ufak kan bile önemli dedi cinsel ilişki yasağı koydu ve ilaç yazdı ama henuz almadim progestandır diye düşünüyorum. Fitil şeklinde kullanmak zor olur mu acaba bilmiyorum yan etkileri baş dönmesi falan yapabilir dedi. Kanamam devam etse kullanmasam olur mu ki acaba 🙁
kader26_ Merve-dmr ben de gittim doktora içim rahat etmedi cinsel ilişki yasağı koydu. Progestan yazdı sanıyorum ki onu kullan ilaç bitince gel bakalım dedi. Kanamam devam etse kullanmasam nolur acaba ilaç baş dönmesi sersemlik falan yapıyor dedi. Bir de vajinadan fitil gönderme fikri korkunç geliyor 🙁
Merve-dmr Yasmncm 2 gün felan sürdü geçti sonra ilk hamileliğim 4 aya kadar kanamalı gitmişti o sıkıntılıydı zaten 22 haftalık erken doğumla kaybetmiştim
Mujde1991 Bende 7 haftaliğim kahve rengi akınti var doktor normal dedi ama benim kese rahme cok yakin :( bekleyip gorcez ne yasicaz
Yasmncm kader26_ ben de progestani fitil şeklinde kullniyorum yan etki yapmiyo o zaman bı zorluğu da yok kanama varsa mutlaka kullanın derim
Yasmncm kader26_ ilk gebeligimde ben de korkuyodum fitil olarak kullanmayıp yuttum ilacı beni oylr sersem yaptiki baş dönmesi yapiyo bulantı yapiyo. Şimdiki gebeligimde fitil olarak kullandım çok daha rahat
Merve-dmr kader26_ iyi yapmışsınız gitmekle fitilin bir zararı olmaz ben aylardır enfeksiyon için fitil kullanıyorum serklajlıyım birde 😁 zamanla alışıyorsunuz 🤣 progestan kanamayı durdurur onu kullandığınız süreçde de olmaz 🥰
Sarayfiliz kader26_ bebek tutunmaya çalışırken olabiliyor bende de olmuştu ilk olduğu için heyecanlanıp doktora koştum herşey normaldi sizin de bu şekilde olmuş olabilir içinizi ferah tutun. Durmayan bir kanama olsa problem olabilir ama hafif lekelenme normal bence
Yasmncm kader26_ gittim bebekte sorun gözükmüyor dedi uyusmazlikta var iğne vuruldum lekelenmenin geçmesini bekliyorum