MelodyFairy günaydın canım bende gebelik şüphesi vardı ama göğüslerimde ağrı sancı hassasiyet hiçbir şey yok sadece karın ağrısı ve kasık ağrısı var değerim 74 çıktı birazdan gidip kan vercem inşallah artmıştır dua edin lütfeeennnn
Konumuza dönersek bende reglim geçtikten sonra belirtisi oldu biraz bekle test alıp hevesini kırma ben 7 test yaptı biri pozitif 6 sı negatif çıktı biraz bekle reglin geciksin ondan sonra yap inşallah vardır şu cuma gününün yüzü suyu hürmetine rabbim isteyen herkese nasip etsin