Merhaba, ben yaklaşık 4 hafta önce idrar testi yaparak hamile olduğumu öğrendim hastanede çalıştığım için hemen kan testi de yaptırdım doktor iki üç gün aralıklarla istedi değerim güzel artış gösteriyordu. Sonrasında kahverengi şeklinde kanamam olmaya başladı tekrar doktora gidip kan verdim değerim 5 gün içinde 1600 e yükselmişti keseyi görebiliriz diye ultrason ile de baktık ve gördükte doktorum herhangi bir sorun olmadığını söyledi progestan hap yazmıştı onu kullanmaya devam etmemi söyledi. Aradan iki gün geçtikten sonra sol kasığıma şiddetli bir ağrı girmeye başladı ve buna kusma ile kırmızı renki kanama eşlik etti. Çok korktum hemen doktorumun yanına gittim ultrason ile baktı kese hala yerindeydi ama kanamamın fazla olduğunu söyledi tekrar beta baktık ve değerimi 2500 ler de çıktı çok düzgün artış olduğu için dış gebelik hiç düşünülmedi. Doktorum alttan muayene etmek istedi ve bu muayene ile birlikte bir de fış gebeliğimin olduğunu görmüş olduk. Hem normal gebeliğim hem de dış gebeliğim vardı şaşırdık hemen ameliyat yapmak istemedi önce kürtajla bebeğimi aldı sonrasında dış gebelik kendi kendini atabiliyormuş o gün hastanede yattım 4 saatte bir kan alındı beta değerime de bakıldı ama asla düşmedi 3000 lere kadar çıkmaya devam etti mecburen ameliyatta oldum dış gebelik tüpüme çok zarar vermişti o nedenle tüp ile beraber almak zorunda kaldı. Tek tüp ile hamile kalmak çok zor mu benim gibi yaşayan var mı?