Ceydanatishka Tomucuk12 insallah kolaylıkla sağlıkla vaktinde nasip olur canım 🙏🏻 Bende bu yıl 3 kez regl olmama rağmen baktım hamileyim Allah gerçekten herseyi dilediğine veriyor nasip
br2023 Ceydanatishka Ayn çok az kaldı 🤗 Bugün yarın gelir gibi hissediyorum şuanda vajinal görünüyor bı aksilik olmazsa tabi.Sizin nasıl olck
Ceydanatishka br2023 ben şuan 26. Haftadayım ve detaylı usgde makat gelişli dedi ama ileriki haftalarda döner diye düşünüyorum bende vajinal istiyorum canım dikişsiz olur insallah dikiş için korkum var
Ceydanatishka Gizem-kara2334 ay masallah benimkide kız sağlıkla gelsinler 😍 sizinki nasıl doğum sezeryanmı vajinalmı
br2023 Ceydanatishka 35. Haftada baş gelişti benimkisi ileriki zamanlarda seninki de döner canm daha çok vakit var önünde. Bende dikişten korkuyorm biraz😐İnş dikişsiz olur❤️ Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 💕
Gizem-kara2334 Ceydanatishka sezeryan ikinci kızım benim 11 gün kaldı 2900 gram şuan 37 hafta tam bu gece
Ceydanatishka Gizem-kara2334 sezeryan zor değilmi canım ameliyatlıyken bebek bakmak falan beni ürkütüyor
Gizem-kara2334 Ceydanatishka ilk kızım 3450 3600 arası biseydi buda o civarlarda bişey olucak sanırım Allah’ım sağlıklı olsunda kilo alınır verilir