Salı günü sezaryen oldum ertesi gün taburcu olduk. 2500 gr doğdu. Sütüm ilk gün geldi ama çok az. Doktor ve hemşireler sütün yeterli, sürekli emzir zamanla artar, mamaya gerek yok dediler.
Eve getirdik. 2 gün oldu. Günlük toplam çiş sayısı 2 bezdi. Başka bir doktora acil götürdük değerlerine bakıldı ve yetersiz beslenme dedi. 2200 grama düşmüş 😪😪 çok üzüldüm inanılmaz ağladım.
Biberonla mama vericez şimdi.
Ama benim sütüm de geliyor aslında. Doktor 20 cc mama verdi mesela. Ben sağım yapınca 40 50 cc geliyor tek seferde. Galiba bebeğim emmeyi iyi yapamıyor.
Napayım şimdi mamadan devam mı yoksa mama yerine sütü sağıp biberonla mı vereyim ?