Kızlar ben ilk gebeliğimde hamile kalır kalmaz sucuk yemeyi kestim. Canım çok istese de Googleden bakınca enfeksiyon falan diyince hiç yemedim. Ama benimle arasında 6 ay olan bir arkadaşım ben yiyorum ne olacak ki dedi. Çocuğu sapasağlam doğdu. Bende şimdi pizzada sucuk yiyorum. 18 haftalığım. Bir şey olur mu yine de kafama takıldı ya