Benim çatı darlığı vardı doğum yapamadim hemşire geldi dediki illa denemek istiyorsan bekleyelim çıkmazsa vakumla çekelim dedi ama beyninde hasar olabilir engelli olabilir dedi deli miyim niye kabul edeyim zaten doktor geldi asla olmaz sezaryana alıyoruz dedi sezaryan oldum