Selam kızlar ben ayın 19 unda adet olurdum fakat gecikmem oldu ama testım de negatif 2. Çocuk için istıyorduk yıllardır korunuyoruz 4-5 senedır fakat oncekı denemeler olumsuz olmuştu 4-5 aydır ama bu sefer adetım gecıktı hiç böyle olmazdı hep düzenli ilerlerdı ama test sonucum negatif evde yaptıklarım daha önce bu durumu yaşayan varmı yumurtlama günüm 5 ağustostu ertesı gün parçalı küçük böyle kanamam oldu 2-3 gün sürdü ama geç döllenme durumu mu oldu