Busraxo yok canım en fazla senin hareketlerin kısıtlanıyor. Ama telaş yapma darbe yeme, yüzüstü uyuma, düşme yada sert şekilde çarpma dışında çok sıkıntı olmaz. sürekli hareket etmek bebeğe zarar vermez 😇 sadece bebeğini aniden korkutmamaya çalış derim. Karnındayken hissediyorlar doğuncada biraz ürkek olabiliyorlar. ☺️