Leylaaa_46 oğlumda 33 yaşındaydım fıldır fıldır geziyordum çok rahattım seviyordum gebeliği,bunda oğşumda yaşamadıklarımı yaşadım mide bulantısı kanama tansiyon düşmesi mide yanması ağırlık çok zor geçiyor bian önce kucağıma almak istiyorum hero derlerdi ilk gebelik hafif geçer sonrakiler ağır doğru gerçekten yinede sonsuz şükürler olsun nasip edene🤲☺️sağlıkla kavuşalım inşaAllah