Aysimackr İstanbul Avrupa Yakasında Kadın Doğum Uzmanı Arıyorum, Önerilerinizi Ve Muayene Ücretini Öğrenmek İstiyorum
BeyzaMutlu Aysimackr merhaba ben Medicine bağcılara gidiyorum çok memnunum 2. doğumum olucak ilkinde de oraya gittim ve doğumumu orda yaptım çok memnun kaldım yine orayı tercih ettim ebeler ve doktorların ilgi alakaları çok çok iyi
Ilk_bebegmm99 Aysimackr Bende medipol bahçelievler de doğum yapmışyım 2 yıl önce ozaman yeni yapılmıştı çok temiz hijyenik ebeler de çok ilgiliydi. Derya hanıma gitmiştim şuan muayene ücreti 1500 tlymiş ikinci bebeğime muhabbet hanıma gidicem 1200 tl muayene ücreti
Poysem Aysimackr Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesi Dr. Hatice Can’a gidiyorum ve çok memnunum. Güzler yüzlü,ilgili, uzunca sürüyor muayenesi.. Muayene ücreti de 1600₺ 😊
Nebiheirmakcica Aysimackr Aysimackr Medipol bahçelievler necla hanım çok çok iyidir ücreti bilemiyorum maalesef
BeyzaMutlu Ayseygtt12 1000 tl olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam doktordan doktora göre de en fazla 200 tl oynama oluyo öğretim üyesi vs diye ayrılıyor ya
Seymazcn Bende orda mürvet hanıma gitmiştim hastanenin en iyisi şuan biraz pahali öğretim üyesi olduğu için fakat çok iyi
Ilk_bebegmm99 Seymazcn ben bir defa gittim mürvet hanıma acil olarak çok ters bir insandı hiç memnun kalmadım sadece kendi söyleyeceklerini söylüyor ben bişey sorduğumda cevap vermiyor
Madam27 Gaziosmanpaşa Asya Hastanesi Oğuz Güler e gidiyorum gerçekten cok iyi bi doktor çok memnunum sgklı muayene ücreti 900 tl
Seymazcn Ilk_bebegmm99 Aşırı yoğun olduğu içn tamamen iş odaklı diyebilirim. Çok aşırı güleç değil. Aynı hastanede necla hanımda iyi kuzenim onda yaptı doğumunu
Endoplazmik Aysimackr Aysimackr Canım ben İstanbul Gaziosmanpaşa Başarı Hastanesi Selime hocaya gitmiştim kapısında kuyruklar var yani öyle sevilen iyi bir doktor doğumumu da O doktorla yaptım mutluyum hala duacıyım o doktora.. başarı Hastanesi’ni arayıp öğrenebilirsin ücretini
startown Aysimackr medipol bahçelievler necla ülker çok hoş bür hanım ben de. Burdan tsvsiye üzerine gittim.Muayene 1250₺
Zey0910 Aysimackr ben Türkiye hastanesi Selin hanıma gidiyorum. Memnunum kendisinden.ilk doğumum olcak. İlgili bi doktor.her soruya cevap verir. Muayene ücreti sgklı 1750 diye hatırlıyorum yanlış olmasın.ben sigorta ile gittiğimden net bilmiyorum ücreti