Merhaba kızlar size bir konuda danışmak istiyorum. Kızım sezaryenle dünyaya geldi. Şuan ikinci çocuğuma hamileyim ve doğuma kadar aralarında 4 buçuk sene olmuş olacak acaba ikinci doğumumun normal olması gibi bir ihtimali varmıdır? Belirli bir süreden sonra olur diye biliyorum ama tabi herşey bebeğe bağlı. Tekrardan sezeryan olmak istemiyorum şahsen çok zor geçmişti benim için