Cansuuuh 30 haftalığım kasıklarım ağrıyo sanki regl olacakmışım gibi nete baktım bebeğin yer değişmesinden dolayı yada rahmin büyümesinden dolayı olabilir diyor ama içimde kuşku kaldı yaşayan var mı hiç
basakc36 Cansuuuh 31. Haftaya girdim bugün bendede o ağrı var.Regl sancısı gibi sancımda oluyor arada
yigitmom_ Cansuuuh 31+0 aynı ağrı bende de var canım. Sık sık olmasa da arada yokluyor. 29+4′te sancım nst de çıkınca yatışım yapıldı daha sonra adet ağrısı gibi ağrım olunca hemen doktorumla görüştüm bu haftalarda normal olabileceğini belirtti.
Melekerol Cansuuuh bende 35+5 haftalık beş gündür belden aşağı adet ağrısı çekiyorum ntd de yussek sancı çıktı bir santimde açılma varmış acaba bu adet ağrıları doğum sancisis midir
Cansuuuh yigitmom_ bu haftalarda kasık ağrısı yaşayan çok varmış biraz olsun rahatladım yarın hastaneye gebe okulu için gidicem ebelere de sorarım yine de 🥺
Melekerol Cansuuuh doktor dedi ilk gebelik olmaamsi lazm olursa eğer kuvezde kalır tehlikeli biraz ewe git uzan dinlen suyun gelirse sancın cogalirsa gel dedi sizde bol bol dinlenin malesef ben dinlenemiyrm dgru düzgün
numix Bence rahim ağzı uzunluğunu ölçtürün. Kasılmalar onu kısaltıyormuş malesef. Eğer öyle bir durum varsa doktorunuz ilaç verir. Benim de sancı gibi kasılmalarım vardı doktorum magnezyum ve progestan yazdı bitti kasılmalarım
eminegizem Canım benim dr alt karın kasık ağrım var özellikle bu son haftalarda olmaya başladı Ben de 30 haftaligim Nstde sancı çıkmıyor bunla alakalı bende henüz Sebebi ne bilmiyorum
Kubraalp67 Cansuuuh birkaç gündür bende de aynı ben de 30 haftalığım ayakta dururken daha çok ağrıyor hatta.
zeynep_88 Cansuuuh 19. Haftadayım haftalardır ağrıyor benim de ama sıkıntı olmadı çok şükür. Normal kabul ettim hani