Selva84 bugün tam 29 olduk çok şükür ben 16 dan sonra başlamıştım alışverişlere her ay bişiler aldım dolabını sipariş ettik hala gelmedi geldiğinde kurup çamaşırlarını yıkayıp yerleştiricem
27+3 iken kasıklarımda ağrı hissetim doktorum nst çektirdi sancı çıktı iki gün hastanede yattım erken doğum riskine karşı ciğer geliştirici falan vuruldu iki doz şükür şu an ağrı hissetmiyorum bugün minik minik vardı gittim nst çektirdim dr sıkıntı yok dedi ama her ihtimale karşı bir an önce her şeyi bitirmek istiyorum inşallah vaktinde doğar güzel kızım