Yusuf64 Kızlar 36 haftalik gebeyim kasiklarimda sanci cok oluyor rahmimde baskı cok oluyor yürürken dusecekmis gibi oluyor sizdede oluyor mu? Bir fikir verin ya
Ikrmels Bende 36 haftaiık olucam aynı durumdayız doktoruö bana hareket etme iş falan yapma dedi cuma günü randevum var inşllah normaldir herşey
Yusuf64 Ikrmels benimde bu hafta kontrolum var yürüyüş yapayım bugün dedim yaparken cok kotuydum ama dinlenince iyi geldi