Bayanlar 40+1 olduk hiç bir belirti yok randevuda almadım doktorum sancın olunca gel dedi. Devlet hastanesine gidiyorum. Hafta sonu gelmeden sizce yarın bi kontrole gitmelimiyim. Randevu alamadım ama bakar mı doktor. Kararsız kaldım ben ne yapsam ki. Beklesem mi ki 🫤 fikir verirmisiniz