K_akbb 13+5 haftalık hamileyim. Geceleri sırt ağrısı ve karnımda şişkinlik oluyor Buda uyumama engel olup rahatsızlık veriyor bana. Doktorum bebek gayet iyi dedi ama yinede tedirginim yaşayan var mı nasıl hafifletirim?
Bilibon Mide rahatsizligindanda sirtiniza vurabilir bnmde cok agrir sirtim bormaldede ama suan felaket agriyo 33. Hafta olsuk bide gaz da vuruyo sanki surekli surupla yatiyoeum mecbur